阿部和唐さんの置物です。This is an ornament by Abe Kazutara. It looks like it could be used as a vase or ashtray, but we have been using it as an ornament because of the cute little doll peeking out from the top.。トム アイアンウォールデコ Lサイズx3 ホワイトアンティークシャビー壁飾。花瓶や灰皿にも使えそうな形ですが、わが家では、上にちょこんとのぞいている人形が可愛くて、置物として、使ってきました。昭和レトロ 銭湯アクリル看板 当時物